Mokyklos veiklos išorinio vertinimo rezultatai (vertinimas atliktas 2014 m. lapkričio 3–7 d.)

  • Stiprieji mokyklos veiklos aspektai
  1. Tradicijos ir ritualai (1.1.2. – 3 lygis).
  2. Bendruomenės santykiai (1.1.4. – 3 lygis).
  3. Mokyklos kaip organizacijos pažangos siekis (1.2.3. –3 lygis).
  4. Mokymo ir gyvenimo ryšys (2.3.2. –3 lygis).
  5. Mokytojo ir mokinio dialogas (2.3.3 – 3 lygis).
  6. Kiti pasiekimai (3.2.2. – 3 lygis).
  7. Bendroji rūpinimosi mokiniais politika (4.1.1.– 3 lygis).
  8. Lyderystė mokykloje (5.3.2. – 3 lygis).
  9. Personalo komplektavimas (5.4.1. –3 lygis).
  10. Turto vadyba (5.5.2. –3 lygis)
  • Tobulintini mokyklos veiklos aspektai
  1. Mokymo nuostatos ir būdai (2.3.1. – 2 lygis).
  2. Mokėjimas mokytis (2.4.2. – 2 lygis).
  3. Mokymosi veiklos diferencijavimas (2.5.2.– 2 lygis).
  4. Atskirų mokinių pažanga (3.1.1. – 2 lygis).
  5. Gabių vaikų ugdymas pamokoje (4.3.2. – 2 lygis).

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatai 2016

Stipriosios sritys:
  • Tradicijos ir ritualai (1.1.2.)
  • Bendruomenės santykiai (1.1.4.)
  • Mokyklos kaip organizacijos pažangos siekis (1.2.3.)

 

Tobulinimui pasirinktos veiklos sritys:

  • Gabių ir talentingų vaikų ugdymas (4.3.2.)
  • Atskirų mokinių pažanga (3.1.1.)
  • Mokymo nuostatos ir būdai (1.1.4.)